U bent hier

Wandeling dinsdagmiddag 15 januari 2019

3 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Ludo Lamkin
Wandeling dinsdagmiddag 15 januari 2019

Wederom super gezellig deze wandeling.
Sommigen waren nog steeds zo onder invloed van de champagne van vorige week,
dat we deze keer zelfs konden spreken van een "gevallen vrouw", nietwaar Margriet.

Nu moet ik zeggen dat de ideeen die er voor een vervolg op deze wandeling werden geopperd steeds driester zijn.
Met Pasen eitjes tikken van Jacques is daar wel een goed voorbeeld van.

Carnavalsdinsdag een "zaate hermeniekes " wandeling organiseren is ook al niet mis.

Wie weet wat er nog allemaal in het vat zit volgende keer
Dus 2019 is levendig begonnen kun je wel zeggen.

Veel groeten,
Ludo

sylviaraemaekers
afbeelding van sylviaraemaekers

wandeling dinsdagmiddag.
Hallo Ludo en wandelmaatjes! Ik was verhinderd afgelopen dinsdag en ben hierdoor een hilarische wandeling misgelopen! Gelukkig dank zij dit forum blijf ik dan toch op de hoogte van de geopperde idëen en fantasiëen die spontaan kunnen ontstaan tijdens de wandelingen! Deze keer over de komende wandelingen met carnaval (zaate hermeniekes!) en Pasen (eitjes zoeken ?) Uiteraard horen hierbij ook weer spijs en drank zoals eitjes, haringen en biertjes! Ja ja dat wordt weer een gezellige boel hoor, en dit alles weer onder de bezielende begeleiding van Jacques die soms heel wat te stellen heeft met ons maar ook door deze spontane actie's vollop kan genieten hiervan!
Ik verheug me hier weer op en met mij denk ik vele wandelmaatjes!
Lieve groetjes van Sylvia,

Hallo Ludo,

ik moet je gelijk geven wat betreft de gezelligheid, dit is toch een belangrijk gegeven in onze trainingsgroepen, zoals ook op de dinsdagmiddag.

Gevallen vrouwen kunnen gelukkig in onze groepen rekenen op snelle toegeschoten hulp van de mannelijke deelnemers, zodat de schade beperkt blijft.

De beoogde speciale "aankleding/uitvoering" bij de komende wandelingen, door de deelnemers bedacht, zoals rondom Pasen, wil ik wel graag meer weten wat jullie plannen zijn, zeker gezien de beoogde "eitjes tikken van Jacques". Hier zal ik zeker vooraf mijn verzekeringspolis op willen nakijken of de verzekering ook bij calamiteiten die zouden kunnen ontstaan, dit dekt.

Ik verheug me in ieder geval op de komende wandeltrainingen wat die gaan brengen, ik laat me verrassen.

Gr. Jacques jullie trainer.

 

Login of registreer om te kunnen reageren

Advertentie