U bent hier

wandel vakanie 123 mei

3 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
lianne
afbeelding van lianne
wandel vakanie 123 mei

Hoi alle maal ik heb een gezellig en leerzaam weekend gehad mijn dank gaat uit naar jack en marian voor de goeie begleiding ik voor her eerst op pad met een groep die ik niet goed kende mmmaar dat is is achteraf beste mee gevallen we hadden een goeie heen reis de wandelingen waren ook erg mooi mijn ervaring vann de zwarte klopte gevoels maatig niet ik vond wandeling een licht wandeling twee vond ik middel zwaar met zware beklimingen en wandeling 3 vond ik supper zwaar ikk ben de laatste kilo meters ggekropen ik was blij omm bij het eind punt aan gekomen te zijn daar aan gekomen stapte we in de auto om als afsluiting naar loosheim te gaan voor onze laatse afsluiens avond eten
Rest me nog om iedereen te bedanken voor het gezellige maar ook wel ver moeiend weekend
groet lianne

Christien
afbeelding van Christien

Hallo Lianne,
Die laatste wandeling leek mij ook superzwaar. De hele tijd regen is gewoon ongezellig en daardoor kun je minder genieten van de omgeving. Ik zat lekker met een boek in de auto en kon Bienenstich eten bij de Feuerwehr onder het genot van de klanken van de Muziekkapel. Door de regen werd er niet gedanst.Voor mij was het ook een geslaagd weekend en Lianne, het laatste stukje heeft Helga ons weer fijn thuis afgeleverd. Groetjes, Christien

lianne
afbeelding van lianne

hoi cristiene je hebt helemaal gelijke die helga heeft ons thuis gebracht ik was kapot maar naar een goeie nacht rust is dat zo weer over cristine bedankt voor je gezeligheid ik verheug me al op de volgende vak samen

Login of registreer om te kunnen reageren

Advertentie