U bent hier

Vrijdagmiddag wandeltraining Brunssummerheide 21-10-2022

1 bericht / 0 nieuw
Vrijdagmiddag wandeltraining Brunssummerheide 21-10-2022

Hallo allemaal...
Ik dacht ik laat een reactie achter op de site van walking limburg, maar ik vind niet waar én hoé dat moet ( ja ja ... techniek en Simone gaan niet zo goed samen ).
Dus zeg ik het hier maar en kan Jacques het er evt bijzetten (als je wil Jacques).

Ik heb wéér GENOTEN van de wandeling gisteren. Het was een zeer mooie aangename temperatuur, met een zeer GEWELDIGE groep dames met uiteraard onze niet te missen trainer Jacques die ons nauwlettend in het oog houdt.
Ik ben gisteren voor de 1e keer met de snellere wandelaars mee gelopen ( had ik Nooit verwacht... van een " totaal Niet loper" naar een "regelmatige wandelaar" die wandelen leuk vindt, en er zelfs naar gaat uitkijken om weer mee te doen met de groep)
Ik zit in een bepaald gezondheids traject dat 12 jaar geleden is begonnen en flink wat van mijn energie ed gekost heeft.
Lopen ging niet ál te best en op de weg naar de winkel moest ik zelfs 2x blijven staan omdat ik het niet "trok". ( winkel afstand tot thuis ong 850 mtr met de auto vanwege omrijden, en te voet 3 min. volgens google mapps)
Toen las ik iets van Heel Heerlen Beweegt, en heb ik de stap gezet om te kijken wat het inhoudt.
Beste mensen... ik had geen betere keuze kunnen maken!
Op een paar maanden tijd van amper vooruit te komen en bek-af zijn naar mijn 1e keer met de snellere wandelaars.
Mijn dochter die me gisteren na de wandeling kwam ophalen zei zelfs " boh mam het doet je écht goed hè? Je bent gewoon fít en niet moé.

Trainer (Jaques) en mede wandelaars BEDANKT.
Zónder jullie was me dit nooit gelukt!

Simone Damhuis.

Advertentie