U bent hier

Rolstoelwandelen 4 juni 2018 Moutheuvel

2 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Bram van Aarle
afbeelding van Bram van Aarle
Rolstoelwandelen 4 juni 2018 Moutheuvel

Ondanks het warme en drukkende weer waren alle 23 rolstoelen van de Moutheuvel bezet. Op naar het Steinerbos! Helaas een aanrijding van achteren tegen mijn enkel bij het begin. Vrij pijnlijk... Achter het winkelcentrum bleken de beide achterbanden van de rolstoel leeg te zijn gelopen. Op een aflopend stukje ging de rolstoel bijna op zijn kant. Op advies van Jacques met mevrouw in de rolstoel terug gerold. Mevrouw was het er niet mee eens maar rolde met de rolstoel mee. In de Moutheuvel moest één van de biljarters een pomp halen, dat was de opdracht. (van mevrouw) Na een kort bezoek aan de pits bleek er geen pomp te zijn volgens de heren. Sneu voor mevrouw. Zij had zich verheugd op een ritje in de frisse lucht. Of dat de enige keer was elke maand heb ik maar niet gevraagd. Ik kreeg het idee van wel.

Hallo Bram,

gelukkig komt deze pech maar zelden voor door de controle vooraf.

Zeker sneu voor de rolstoel gebonden persoon die zich verheugd had om naar buiten te gaan.

Gelukkig dat we elke maand met onze vrijwilligers er weer zijn voor de diverse verzorgingtehuizen om deze mensen een mooi uurtje in de buitenlucht en van de natuur kunnen laten genieten.

Gr. Jacques.

Login of registreer om te kunnen reageren

Advertentie