U bent hier

Ierlandwandelreis 2019

2 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
mkerssemakers
Ierlandwandelreis 2019

Beste Jacques,

Je hebt het natuurlijk al gehoord, maar ik wil je ook nog op deze manier schriftelijk bedanken voor het organiseren van deze reis.
Daardoor heb ik weer zo kunnen genieten van Ierland. Ierland en zijn bijzondere combinatie van wandelen, landschap en pubs. De pubs met muziek en bijzondere ontmoetingen. Zonder dat het allemaal heel groots is: onvergetelijk.
En ik heb niet alleen genoten van Ierland, maar ook van het samenzijn met mijn groepsgenoten. Wat voelt dat goed.

Van Margret

E.M.W. Ubachs-Venema

Beste Jacques,
Bij deze wil ik jou nog eens bedanken voor deze mooie Ierland reis.
Ik niet alleen maar de hele groep heeft genoten van iedere dag en avond in Ierland.
Je hebt veel werk gehad en er alles eraan gedaan voor het goede verloop van de reis om het ieder naar zijn zin te maken.
Het heeft ook meegewerkt dat het een leuke groep was,met name de saamhorigheid,en ieder in zijn eigen waarde laten.
Marian jij ook bedankt voor het uitgebreide verslag van al die dagen,dat is ook een heel werk geweest,dank,dank hiervoor,
Het is weer voor herhaling vatbaar,
Jacques we hopen nog lang van jou te genieten is het niet met een vakantie reis,dan van al die wekelijkse trainingen,
Veel lieve groetjes,
Eveline.

Login of registreer om te kunnen reageren

Advertentie