U bent hier

Wandeling zondagmorgen in Ulestraten 4 november 2018

2 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Wandeling zondagmorgen in Ulestraten 4 november 2018

Vandaag weer eens met een wat langere wandeling kunnen meelopen, meteen een test of ik daar wel al aan toe was......

Het was al een mooie dag zoals deze zondag zich aandiende.

Ouderwets autoruiten krabben, maar ook een mooie blauwe lucht en een beloofd opkomend zonnetje. Ulestraten was de plek vanwaar we zouden starten. Wel even nadenken hoe er naartoe te rijden, vanwege allerlei wegwerkzaamheden, maar dat gaf geen probleem. Was er daarom wel wat te vroeg, in ieder geval ruim op tijd.                                                                                                                                         

Opvallend was het klein aantal deelnemers, maar wel gemotiveerd om bij inmiddels stralende zon deze route te lopen. Persoonlijk heb ik er echt van genoten. 

Door het veld, maar ook verrassende paadjes door bos, van lieflijke plekjes en mooie vergezichten kunnen genieten. Lichte klimmetjes, te doen door met beleid te lopen.                                                                                                         

Er werd zoals gewoonlijk ook rekening met elkaar gehouden.  Soms was het muisstil andere momenten werd er van alles uitgewisseld, waardoor iedereen wel aan zijn trekken is gekomen.  Het leek een lentedag, de bladeren op de grond vertelden wat anders.

Op onze koffieplek extra genoten van deze zonnige dag. Even wat  tafels verplaatst en toen was het de sublieme plek om zelfs de zondagsrust beet te pakken.

Het was aangenaam en plezierig tegelijk en ik kan voor mezelf ook concluderen , dat ik qua afstand weer meer aankan.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hallo Marian,

het was inderdaad een selectief aantal deelnemers, maar misschien komt dat ook i.v.m. de nieuwe opzet van de zondagwandelingen. De komende zondagen zal dat wel duidelijk worden.

In ieder geval hebben wij allemaal maximaal kunnen genieten van prachtig weer waardoor het gebied waar we doorheen hebben gelopen ten volle tot zijn recht kwam m.b.t. kleuren, geuren, vergezichten en een heel bijzondere pauze plaats.

Een waardevolle dag waar lang van nagenoten kan worden.

Tot morgen bij onze zondagmorgen wandeling in Houthem.

Gr. Jacques.

Login of registreer om te kunnen reageren

Advertentie