U bent hier

Wandeling zaterdagmorgen 6 januari 2018

2 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Marjorie Breekveldt
afbeelding van Marjorie Breekveldt
Wandeling zaterdagmorgen 6 januari 2018

Voor de eerste keer liep ik mee, deze zaterdag. Ik wist niet wat ik verwachten kon, maar hoopte stiekem natuurlijk wel op een wandeling die ik zou kunnen volhouden en die tegelijkertijd ook uitdaging zou bieden. Daarnaast hoopte ik op een fijne sfeer, zodat ik het zou aandurven om naderhand mee koffie te gaan drinken............En, het was fantastisch, méér dan wat ik gehoopt had. Wat ik heel bijzonder vind, is dat Jacques naast zijn capaciteiten als trainer, waarbij hij je techniek in de gaten houdt, tips geeft en een goede balans in inspanning aanbiedt, ook de menselijke kant in de gaten houdt. Ik voelde mij als nieuweling gezien en ik merkte dat hij iederéén in het vizier houdt: een aanwijzing, een aanmoediging, een compliment.
Ik voelde mij best al een beetje thuis in deze enthousiaste groep mensen, dus ook de afsluiting met koffiedrinken was erg gezellig. Vol energie ging ik naar huis. Iedereen heel erg bedankt en tot volgende week!

Hallo Marjorie,

leuk je ook op het forum te ontmoeten.

Je nam afgelopen zaterdag voor eerst deel aan onze trainingsgroep en dan is het altijd wel spannend voor jou als nieuweling. Maar heel fijn om te lezen dat deze trainingsochtend goed beantwoord heeft aan je verwachting en zelfs nog meer, dat is een mooi compliment, dank je wel.

Tot de volgende training.

Gr. Jacques.

Login of registreer om te kunnen reageren

Advertentie