U bent hier

Samenloop voor Hoop Maastricht 16/17 juli 2016

1 bericht / 0 nieuw
Bram van Aarle
afbeelding van Bram van Aarle
Samenloop voor Hoop Maastricht 16/17 juli 2016

Beste wandelvrienden!

De Samenloop voor Hoop wordt dit jaar in het MECC georganiseerd op 16/17 juli 2016. https://www.samenloopvoorhoop.nl/samenlopen-per-provincie/limburg/maastr...
Als survivor ben ik daarbij betrokken. Na 7½ jaar durf ik zelf weer te dromen van een onbezorgde toekomst. Of ik schoon ben? Geen idee! In mijn hoofd in ieder geval wel. De Samenloop is vooral om te vieren dat er een toekomst is na kanker. Voor de betrokkene maar zeker ook voor de partners, familie en zelfs voor de nabestaanden! Samen lopen tegen kanker moet ook een feestelijk karakter hebben. Mijn droom is om de muziek van mijn revalidatie naar Nederland te halen. Dat is bijna gelukt! De laatste puntjes moeten nog op de i gezet worden en dan kan ik met trots dat ook aan jullie vertellen. Nu moet ik nog even mijn mond houden en dat is moeilijk. Houdt het forum in de gaten en meld je aan voor de Samenloop! Wij treffen elkaar daar zeker! Ook als mijn droom uit elkaar spat! Al kan ik mij dat nog niet voorstellen want we zijn zo dichtbij! ;-) Wil je meer informatie (ook over aanmelden) ga dan naar de website in de link hierboven. Je kunt ook contact met mij opnemen. Samen wandelen met Jacques doen we al dus meld je aan!

Dank je wel en een fijn weekend!

(H)

Bram van Aarle, aarlevanbram@hotmail.com.

Advertentie