U bent hier

Lunchwandeling 11-08-2018

5 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Lunchwandeling 11-08-2018

Beste deelnemers aan de lunchwandeling,

we hebben gisteren 11 augustus in Sweikhuizen genoten van en met een 50 tal van onze wandelaars uit de diverse wekelijkse wandelgroepen van de themawandeling: "lunch".

Het was zoals het elke wandeling er aan toe gaat, héél gezellig, met een lekkere lunch als beloning en afsluiting bij de Bokkereijer.

Mensen weer héél erg bedankt dat jullie er waren en zoveel gezelligheid en samenhorigheid hebben mee gebracht.

Jullie trainers,

Marianne , Jacques en Bram als inval trainer.

anne
afbeelding van anne

Ook voor ons was het in alle opzichten een hele geslaagde dag.
Gezellig ,vrolijk en ontspannen .
De lunch was voortreffelijk en verzorgd .
We zien weer uit naar de volgende happening.
Bedankt voor alles !
Veel groetjes van Anne en Pieter

Jos Gulikers
afbeelding van Jos Gulikers

Vier jaar niet meer durven wandelen..... Afgelopen vrijdagochtend was de hernieuwde kennismaking met Jacques en ik begon schoorvoetend aan de wandeling in het kasteelpark van Elsloo, maar Jacques liet me al na 2 kilometer zonder pardon extra rondjes draaien. Tja, wat moet je dan? Gewoon lekker meelopen met de lunchwandeling en genieten van het gezelschap, de omgeving en de zorgzame ondersteuning van Marianne, waardoor ik mijn eerste berg weer heb weten te beklimmen. Jacques, mijn complimenten!

Lientje
afbeelding van Lientje

Ook ik heb genoten van deze samenkomst ,wandelen en lunch.
De gelegenheid hebben om mensen weer te zien die naar andere groep zijn gegaan of zoals in mijn geval dat ik zelf door omstandigheid naar andere groep ben moeten gaan.
Heb lang gelopen op donderdagmiddag en miste de mensen erg.Dus.........heb hier weer gelegenheid voor gekregen om te babbelen met mensen die ik lang niet meer had gezien.Uit het oog betekend voor mij niet uit het hart.
Het weer was super ,de wandelomgeving prachtig,het eten goed verzorgd,Het was een geslaagde ik noem het verbindingsdag!!!!!!
Kijk uit naar de volgende themawandeling .Iedereen bedankt,zonder de ander is het minder gezellig,

live groetjes Lientje

Christien
afbeelding van Christien

Dank je wel Jacques en Marianne voor dit cadeau.
Zo gezellig met de hele bups wandelen. Alle 'disciplines' konden genieten omdat we ieder onze trainer hadden, mede dankzij Bram. Lientje verwoordde het reünie-gevoel treffend. Kennismaking met nieuwe mensen gaf er weer een andere dimensie aan. De locatie is top en daardoor het samen lunchen extra lekker.
Hartelijke Groeten en tot een volgende keer
Christien

Login of registreer om te kunnen reageren

Advertentie